Nog maar 1 nachtje slapen!

Hallo allemaal,

Het is zover.. het wordt tijd om mijn tas in te pakken! Afgelopen week hebben we rustig aangedaan. Zaterdag zijn we met gevaar voor eigen leven in een bus richting Last Resort gegaan waar we heerlijk gerelaxed hebben en een heerlijke massage hebben gehad. Het jammere was dat we in een tent moesten slapen, maar gelukkig waren er niet al te veel beestjes in de tent! Zondag zijn we weer teruggegaan naar Kathmandu waar we maandag eerst naar Bodanath zijn geweest om een tempel te bekijken en daarna hebben we wat gedronken met onze begeleider om afscheid te nemen. We hebben ook nog even kennis gemaakt met zijn vrouw en dochters en het was erg gezellig! Dinsdag zijn we gaan shoppen in een nieuw winkelcentrum hier en heb ik voor 12 euro nieuwe paarse all stars gekocht! Woensdag zijn we in hetzelfde winkelcentrum naar de bioscoop geweest naar Pirates of the Caribean.. die weer erg leuk was! Donderdag kwamen Bina en Prava naar Kathmandu en hebben we even bijgekletst en een deel van de interviews doorgekeken. Alles is op tijd af gekomen dus ik ben al helemaal blij! 's Avonds hebben we nog een heerlijke massage gehad en zijn we pizza gaan eten. We hebben onszelf verwend met een flesje wijn erbij want aangezien ik vanavond moet inpakken leek ons dat dan geen goed plan! Vandaag ben ik nog even voor een voetmassage geweest en Lotte voor een pedicure en nu gaan we gezellig lunchen met Bina en Prava. Vanavond gaat de grote puzzel beginnen... want hoe krijg ik al die souveniers in mijn backpack... dat wordt proppppppppen! Lotte heeft al aangeboden om er bovenop te gaan zitten ;)!

Tot zondag!

Groetjes,

Ianthe

Reacties

Reacties

mamsje

soms kan ik jou niet volgen hoor! zoveel jaren al op reis, zoveel engels geleerd en dan ga je naar LAST RESORT en bent verbaasd dat je met gevaar voor eigen leven een bustrip erheen maakt? waarom heet t LAST RESORT denk je;) Nelly vraagt of je Lotte wil verbieden op haar familie te gaan zitten of ook maar één haar te krenken anders krijgt ze met haar te doen. Wij verheugen ons nog een paar daagjes op je komst, tot gauw, mamsje

Anna Heethuis

Goeie reis!! x

jacky

Heerlijk was
het om al de verhalen te volgen.
Zeker omdat ik ook in Nepal en de parken ben geweest.
Goeie reis en tot gauw.
Dikke knuffel Jacky

Corry@Albert

Nog even ,dan kan je weer in je eigen bed. En je weet, in de Kooi zijn er geen beestjes. Was een heerlijke tijd voor je, toch!! Bij deze ... Welkom Thuis!!!!
Groetjes Corry @ Albert

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!