Tijd om naar huis te gaan!

Hoi allemaal,

Het is zover! Over een paar uurtjes ga ik richting vliegveld om nu dan echt terug te gaan naar Nederland. Gisteren zijn we eerst uit eten geweest met Bina en Prava. We zijn gaan eten in Thamel, wat echt een toeristisch gebied is van Kathmandu en ze keken hun ogen uit van alle drukte en natuurlijk alle blanke mensen! Pasta met kip was niet echt wat Bina gewend was geloof ik, want het was niet pittig en ook niet zout genoeg, maar met een hele groene peper erdoor ging het geloof ik wel.... rare Nepalezen! 's Middags zijn Lotte en ik nog even taart wezen eten in de Garden of Dreams en daarna zijn we lekker uit eten geweest. Toen we terug kwamen in het hotel nodigde een Saudi-Arabier (daarvan zitten er hier nogal veel... en behalve drinken de hele dag doen ze niet heel veel volgens mij!) ons uit om nog een drankje te komen doen. Dit was een van de niet enge Saudi-Arabiers... Lotte had op dag 1 in het hotel een WEL enge achter zich aan die haar SPECIAL friend wilde worden en met dr wilde dansen en die is helaas nog steeds in het hotel, maar ondanks dat deze man vriendjes is met die engerd is deze vrij normaal! Even gezellig zitten praten en toen richting bed! Mijn tas had ik 's middags al grotendeels ingepakt en tot mijn grote verbazing pastte het eigenlijk vrij goed! Ik heb wel de helft van mijn kleding hier achtergelaten, maar behalve mijn vestje, dat ik van Lotte nu echt weg moet gooien omdat er 2 gaten in zitten, is er niets bij wat ik echt ga missen denk ik! Net lekker ontbeten en nu nog even de laatste dingen inpakken... dan nog even voor een peach icetea naar de buren want die is zoooooo lekker en dan is het denk ik alweer tijd om te gaan! Vandaag vlieg ik naar New Delhi en hopelijk vind ik daar een plekje waar ik mag slapen binnen de luchthaven, want ik heb geen Indiaas visum dus kan niet naar buiten. Dan vlieg ik morgen om 12 uur door naar Londen en rond 22.00 uur ben ik in Amsterdam! Een lange reis en dan eindelijk mijn nieuwe huisje bekijken!!!!!

Groetjes,

Ianthe

Reacties

Reacties

mamsje

kan niet wachten, goeie reis!!

Iris

Een hele goede reis gewenst!
En voor straks, welkom terug! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!