Weer thuis!!!

Hallo allemaal,

Dit wordt de tweede keer dat ik dit verhaaltje typ... ik was net helemaal klaar en toen was mijn verhaal ineens weg! Maar ik ben weer thuis en aan het genieten van mijn nieuwe eigen huisje!!!!

Het laatste deel van de reis ging niet heel soepel. Het was te druk op London Heatrow, waardoor we eerst een half uur rondgecirceld hebben boven Londen en daarna zijn geland op London Gatwick omdat de kerosine op was. Na 2 uur op London Gatwick zijn we doorgevlogen naar Heatrow, maar toen had ik inmiddels ruim mijn vlucht naar Amsterdam gemist. We werden opgevangen door personeel van de luchtvaartmaatschappij die ons richting een hotel brachten. Na roomservice op kosten van Kingfisher ben ik daar lekker gaan slapen, maar na 3,5 uur was het alweer tijd om terug te gaan naar de luchthaven om in te checken voor de eerste vlucht naar Amsterdam. Eenmaal op Amsterdam bleek mijn tas er natuurlijk niet bij te zitten (had nog niet genoeg pech gehad blijkbaar!) maar die bleek, toen ik eenmaal de goede bali had gevonden, al snel opgespoord en stond nog in London. De volgende dag is mijn tas keurig thuisbezorgd :)! Na lang wachten kon ik dan eindelijk naar buiten en daar stonden William, Mams en Oma mij al op te wachten. Was helemaal blij om hen allemaal weer te zien natuurlijk!!!! Na een drankje op Schiphol ging ik richting mijn nieuwe huisje!!! Het was echt heel mooi geworden!!!!! 's Middags heeft William een heerlijke biefstuk voor me gemaakt (koe!!!!!!!!!!!!!!!!!) en hebben we lekker rustig aangedaan (dat was het enige waar ik toe in staat was met 3,5 uur slaap!). 's Avonds zijn we gezellig met Paps, Mams, Dion en William uit eten geweest. Afgelopen week heb ik al een deel van mijn spullen verhuisd (en ben ik erachter gekomen dat ik echt heel veel zooi heb!) en hebben we wat extra kasten gekocht om al die spullen in kwijt te kunnen!!! Vanaf vandaag ga ik mijn scriptie schrijven, zodat ik hopelijk nog een beetje op tijd klaar ben en nog een klein beetje zomervakantie over heb straks!

Bedankt voor alle lieve en leuke berichtjes de afgelopen maanden. Ik vond het altijd erg leuk om van jullie te horen. Ik heb er nog een aantal nieuwe foto's opgezet.

Groetjes,

Ianthe

Reacties

Reacties

Corry@Albert

Hoi, Welkom weer thuis!! En de afgelopen maanden vond ik het heel gezellig om je verhalen te lezen.. Ik zou zeggen, uitprinten en inbinden!! Nee,hoor. fijn voor iedereen dat je weer thuis bent. Zie je snel en kom je vast wel een keer bij A-H tegen. Tot gauw.. Groetjes C@A

anouck

en zelfs als je thuis bent blijf je ons op de hoogte houden :P. Ik heb het komende tijd heel druk, maar ga ergens tijd maken om keertje naar leiden te komen. Moet natuurlijk wel je nieuwe huisje zien en de verhalen live aanhoren ;).... kuz

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!